Μια πινακίδα στην Αμαλιάπολη.
Σύγχυση ή αντίθετα επίγνωση της πραγματικότητα και άρα επιχειρηματικό πνεύμα;
Δηλαδή κρέατα για τους Έλληνες και fruits για τους ξένους;
Σύγχυση ή αντίθετα επίγνωση της πραγματικότητα και άρα επιχειρηματικό πνεύμα;
Δηλαδή κρέατα για τους Έλληνες και fruits για τους ξένους;
Υπάρχει όμως και μια πινακίδα που σπάει κάθε ρεκόρ απόδοσης νοήματος στην αγγλική γλώσσα: Από ένα βενζινάδικο στο δρόμο Αντιρρίου-Ναυπάκτου, πριν πολλά χρόνια.