Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Επίσημη γλώσσα της Ευρώπης



The European Commission has just announced an agreement whereby English will be the official language of the European Union rather than German, which was the other possibility. 

As part of the negotiations, the  British Government conceded that English spelling had some room for  improvement and has accepted a 5- year phase-in plan that would become  known as "Euro-English". 

In the first year, "s" will  replace the soft "c".. Sertainly, this will make the sivil servants jump  with joy. The hard "c" will be dropped in favour of "k". This should  klear up konfusion, and keyboards have one less letter.

There  will be growing publik enthusiasm in  the sekond year when the troublesome "ph" will be replaced with "f"..  This will make words like fotograf 20%  shorter. 

In the 3rd year, publik akseptanse of the new spelling be expekted to reach the stage where more komplikated changes are possible. 

Governments will enkourage the removal of double letters which have always ben a deterent to akurate  speling. 

Also, al wil agre that the horibl mes of the silent "e" in the languag is disgrasful and it should go  away. 

By the 4th yer people wil be reseptiv to steps such  as replasing "th" with "z" and "w" with "v". 

During ze fifz  yer, ze unesesary "o" be dropd from  vordskontaining "ou"  and after ziz fifz yer, ve vil hav a reil  sensi bl riten styl. 

Zer vil be no mor trubl or difikultis and evrivun vil find it ezi TU understand ech oza. Ze drem of a united urop vil finali  kum tru. 

Und efter ze fifz yer, ve vil al be speking German like zey vunted in ze forst plas.

(Αναδημοσίευση)

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Μουσική Πρόταση: Αυτές οι ξένες αγκαλιές

Ένα όμορφο τραγούδι του Ηλία Ανδριόπουλου σε στίχους Μάνου Ελευθερίου. Εδώ από την Θεοδώρα Μπάκα από συναυλία της Ορχήστρας και Χορωδίας της ΕΡΤ στην Αρχαία Ολυμπία το 2008.
Η Θεοδώρα Μπάκα γεννήθηκε στη Λάρισα και έχει συνεργαστεί ως σολίστ με πολλές κλασσικές ορχήστρες. Μια ενδιαφέρουσα φωνή νομίζω.

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Ελεύθερη Βούληση...

Πρέπει να πιστεύουμε στην ελεύθερη βούληση. Δεν έχουμε καμιά άλλη επιλογή. 

Isaac Bashevis Singer*.

* Πολωνο-εβραιο-αμερικανός συγγραφέας (1902-1991)





Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Άλλος για ΣΥΡΙΖΑ;

Κόλαφος για όλους αυτούς που θεώρησαν την παρότρυνση του Αλέξη Τσίπρα για ψήφο εναντίον της κυβέρνησης από βουλευτές του ΠΑΣΟΚ σε πρόσκληση για αποστασία και ένταξη στο ΣΥΡΙΖΑ!

Ο Δημήτρης Ππαδημούλης το ξεκαθάρισε: Δεν θα μπουν αυτομάτως στα ψηφοδέλτια!  


Την επόμενη φορά θα μας πουν τη διαδικασία!

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Η βροχή και το φτύσιμο

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης είπε πριν από λίγο καιρό ένα από τα γνωστά του καλαμπούρια για τους κυβερνώντες. Ότι δηλαδή ενώ τους φτύνουν εκείνοι νομίζουν ότι βρέχει…

Με τα μυαλά που κουβαλάει, με αυτά που λέει και εκείνους που έχει δίπλα του, φοβάμαι ότι όταν έρθει η ώρα να κυβερνήσει θα ισχύσει για εκείνον το…αντίστροφο του καλαμπουριού του…


Ενώ θα βρέχει, εκείνος θα νομίζει ότι τον φτύνουν…..

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Με τον Κουβέλη ή με τον Καμμένο;

Πολύ κακό για το τίποτε, ή καπνός που δείχνει μεγάλη φωτιά; Τι ακριβώς κρύβεται πίσω από τη διαμάχη ανάμεσα στον δημοσιογράφο Βασίλη Μουλόπουλο και τον βουλευτή Πέτρο Τατσόπουλο; Πρόκειται για μια προσωπική αντιδικία, ή για την κορυφή ενός παγόβουνου που θα αποκαλυφθεί σύντομα;
Για όσους τον ξέρουν ο Μουλόπουλος δεν είναι τύπος που λέει κουβέντες στον αέρα. Ούτε από τους ανθρώπους που θα έστηναν έναν προσωπικό καυγά με κάποιον - το αντίθετο. Συνεπώς, η σοβαρή πλευρά αυτής της αντιπαράθεσης -στην οποία κατ’ ουσίαν ο Τσίπρας δεν πήρε θέση, άρα δικαίωσε τον Μουλόπουλο- είναι άλλη. Είναι η πολιτική πλευρά. Και αυτή η πλευρά δεν μπορεί παρά να έχει ένα και μόνο ζητούμενο: τις σχέσεις του ΣΥΡΙΖΑ με τον Πάνο Καμμένο και το κόμμα του. Από όσα λέει κατά καιρούς ο -εξαίρετος ως συγγραφέας, αλλά άπειρος ως πολιτικός και αθυρόστομος ως συνομιλητής- Τατσόπουλος, το σημαντικό είναι το τελευταίο: αν τίθεται θέμα κυβερνητικής συνεργασίας του ΣΥΡΙΖΑ με τον Καμμένο, παίρνει το καπελάκι του και φεύγει. Επ’ αυτού τα ερωτήματα είναι δυο.
Πρώτο. Άδικο έχει; Ποιος άνθρωπος που εντάχθηκε σε ένα κόμμα σαν τον ΣΥΡΙΖΑ, βάσει των δημοκρατικών του πεποιθήσεων, δεν θα αισθανόταν ότι προσβάλλεται από τη συναλλαγή με ένα κόμμα σαν τους ΑΝΕΛ; Και ποιος δεν αντιλαμβάνεται ότι δεν είναι μόνο ο Τατσόπουλος που σκέφτεται έτσι αλλά πολλοί ακόμη και κυρίως πολλοί ψηφοφόροι. Αν είναι κάποιος να φύγει από τον Βενιζέλο επειδή συνεργάζεται με τον Σαμαρά, για να πάει στον Τσίπρα που θα συνεργάζεται με τον Καμμένο, να μένει το βύσσινο.
Το δεύτερο ερώτημα είναι αν πραγματικά ο ΣΥΡΙΖΑ έχει κατά νου μια τέτοια συνεργασία. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν την έχει αποκλείσει, αντίθετα υπάρχουν πολλές ενδείξεις ότι δεν θα τον ενοχλούσε. Και εδώ υπάρχει σοβαρό θέμα. Αν νομίζουν στην Κουμουνδούρου ότι για την εξουσία μπορούν να συμμαχήσουν ακόμη και με τον διάβολο, δικαίωμά τους. Αλλά αυτό πρέπει να το ξεκαθαρίσουν από τώρα και πάντως προεκλογικά.
Είναι θέμα εντιμότητας απέναντι στο εκλογικό σώμα. Θα είναι αδιανόητο να ψηφίσει κάποιος τον ΣΥΡΙΖΑ για να έχει μια δημοκρατική κυβέρνηση με τον Τσίπρα και την επόμενη να βρεθεί με τον Καμμένο συγκυβερνήτη. Τα περί αντιμνημονιακών μετώπων είναι για τα πανηγύρια. Όλοι ξέρουν ότι αυτές τις θεωρίες καμία κυβέρνηση, καμίας απόχρωσης, δεν μπορεί να τις υποστηρίξει. Άλλα αυτό είναι άλλη υπόθεση.
Θέλοντας, ή όχι, λοιπόν ο Τατσόπουλος έβαλε το δάκτυλο επί τον τύπον των ήλων. Και αν η σκληρή απάντηση του έμπειρου Μουλόπουλου υποδηλώνει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν επιθυμεί να ανοίξει αυτό το θέμα, απλώς το κάνει μεγαλύτερο. Οπότε είναι τώρα η ώρα να πάρει θέση ο ίδιος ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ.
Δεν μπορεί από τη μια να καλεί την υπόλοιπη Αριστερά να συγκυβερνήσουν και από την άλλη να κρατάει ζεστό τον Καμμένο για να τον χρησιμοποιήσει αν δεν του βγαίνουν οι ψήφοι μετεκλογικά για να σχηματίσει κυβέρνηση. Εκτός των άλλων είναι και βλασφημία να εξισώνεται το ενδεχόμενο να συνεργαστεί με τον Κουβέλη με το ενδεχόμενο να συνεργαστεί με τον Καμμένο αν πράγματι θεωρεί ότι είναι φορέας αριστερών αξιών και αντιλήψεων. Ή όχι;

Άρθρο του Γιώργου Λακόπουλου στο Protagon.gr

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Πήδα Παλικάρ’

Βράχος και περιοχή με το όνομα “Πήδα παλικάρ’” υπάρχει στην παραλία του Αιγαίου κάτω από το χωριό Νεοχώρι κοντά στα ερείπια ενός παλιού κάστρου, που λέγεται Εβραιόκαστρο (προέρχεται μάλλον από τη λέξη “Ωραιόκαστρο”).

Εκεί οι κολίγοι του μοναστηριού της Παναγιάς της Πλάκας και άλλοι χωρικοί αγανακτισμένοι από την καταπίεση των 30 καλόγερων, αφού τους συνέλαβαν τους έπνιξαν στο Αιγαίο ρίχνοντάς τους στη θάλασσα από ένα θεόρατο βράχο 30 μέτρων. Αυτά έγιναν γύρω στα 1700 μΧ. 

Προφανώς η τοπωνυμία προήλθε από την κοροϊδευτική φράση, που ακολουθούσε το ρίξιμο καθενός από τους καλόγερους στη θάλασσα.

Αυτά τα αναφέρει η τοπική παράδοση και έχουν δημοσιευτεί σε τοπικές εφημερίδες του Βόλου.

Εγώ τα διάβασα στο βιβλίο “Τα Παλιόκαστρα του Πηλίου” του Κώστα Λιάπη.


Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Answers for Aristotle του Massimo Pigliucci

Πως η Επιστήμη και η Φιλοσοφία μπορούν να μας οδηγήσουν σε μια ζωή με περισσότερο νόημα.

Ο παραπάνω υπότιτλος περιγράφει με ακρίβεια το αντικείμενο του συγκεκριμένου βιβλίου. 

Ο συγγραφέας, γεννημένος το 1964,  είναι Καθηγητής Φιλοσοφίας, αλλά έχει σπουδάσει παράλληλα και Βιολογία. Είναι δεδηλωμένος πολέμιος της ψεδο- επιστήμης και του δόγματος της δημιουργίας της ζωής από ένα υπερφυσικό ον και υπέρμαχος της σημασίας της επιστήμης.
Ο συνδυασμός των ιδιοτήτων του φιλοσόφου και του επιστήμονα τον βοηθά να αντιμετωπίζει με σφαιρικό τρόπο τα μεγάλα προβλήματα της ζωής, από την εξήγηση των φαινομένων γύρω μας μέχρι τη θέση του καθενός μας στον κόσμο. 

Η αναφορά στον Αριστοτέλη οφείλεται στο ότι ήταν από τους πρώτους, που για να απαντήσει στα μεγάλα ερωτήματα που απασχολούν ανέκαθεν τον σκεπτόμενο άνθρωπο, χρησιμοποίησε παράλληλα τη φιλοσοφία και την επιστήμη. Είναι εκείνος που προσδιόρισε τον όρο “ευδαιμονία”, ως το σκοπό της ζωής, έναν όρο που έχει έντονο ηθικό περιεχόμενο, σε αντίθεση με τον όρο ¨ευτυχία”, ο οποίος έχει περισσότερο συγκινησιακό περιεχόμενο.  Ο συγγραφέας επιδιώκει με το βιβλίο αυτό να απαντήσει στα ερωτήματα, που πρώτος έβαλε ο μεγάλος Έλληνας φιλόσοφος, χρησιμοποιώντας την πρόοδο που έχει γίνει μέχρι σήμερα στην επιστήμη και στη φιλοσοφία, ιδιαίτερα βέβαια στην πρώτη, για να πετύχει τον φιλόδοξο στόχο του.

Δεν αποδέχεται απόλυτα την άποψη ότι η επιστήμη πρέπει να είναι ο μόνος μας οδηγός στην αναζήτηση ενός “ηθικού” τρόπου ζωής, αλλά πιστεύει ότι όπως η φιλοσοφία πρέπει να ακουμπά στις ανακαλύψεις της επιστήμης έτσι και η επιστήμη οφείλει να πορεύεται με βάση τις ηθικές αρχές μιας φιλοσοφίας, που να βασίζεται στη δυνατότητα λογικής σκέψης και όχι στο μυστικισμό και την υπερφυσική. 

Πιστεύει επίσης -και παρουσιάζει σημαντικά πρόσφατα επιστημονικά δεδομένα- ότι η ¨ηθικότητα” του ανθρώπου έχει βιολογική και εξελικτική βάση και επομένως ότι δεν χρειάζεται ένα υπερφυσικό Ον και μια θρησκεία για να είμαστε ηθικοί άνθρωποι και να φερόμαστε σωστά. 

Ένα βιβλίο προβληματισμού που δεν ξέρω αν θα μας οδηγήσει στην ευδαιμονία, αλλά σίγουρα μας φέρνει κοντύτερα στην προσπάθεια για αυτογνωσία. 



Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Wool του Hugh Howey

Μια ιστορία επιστημονικής φαντασίας, που περιγράφει ένα ζοφερό μέλλον, όπου οι λιγοστοί απόγονοι όσων επιβίωσαν από την παγκόσμια καταστροφή, ζουν σε υπόγειες κάθετες κατασκευές, που εκτείνονται σε βάθος 150 ορόφων. Απομονωμένοι οι κάτοικοι του καθενός από αυτά τα “σιλό” και αγνοώντας την ύπαρξη των άλλων, κυβερνιούνται από ελάχιστους αδίστακτους γνώστες της αλήθειας, που τους κρατούν στην άγνοια αυτή και που φροντίζουν να στείλουν στο θάνατο, όσους γίνονται επικίνδυνοι, επειδή υποψιάζονται την αλήθεια ή επειδή ξεσηκώνονται στην ανούσια ζωή, που τους έχει επιβληθεί.

Η έσχατη τιμωρία επιβάλλεται με μια “ιεροτελεστία”, που ονομάζεται “καθάρισμα”, και που υποχρεώνει τους μελλοθάνατους να εξέλθουν στο μολυσμένο περιβάλλον του πλανήτη, που είναι ασύμβατο με τη ζωή, φορώντας ειδικές στολές, που τους εξασφαλίζουν κάποια λεπτά ζωής, ίσα-ίσα για να καθαρίσουν τους φακούς, που προβάλλουν από την επιφάνεια των υπόγειων κατασκευών και που επιτρέπουν στους έγκλειστους κάποια περιορισμένη και απόλυτα ελεγχόμενη θέα του άμεσου περίγυρου.

Τα πράγματα παίρνουν μια διαφορετική τροπή όταν ένας μελλοθάνατος βρίσκει τον τρόπο να ξεφύγει αυτή την προδιαγεγραμμένη μοίρα και ανακαλύπτει τη φοβερή αλήθεια. Τα γεγονότα στη συνέχεια ακολουθούν μια πιο γοργή πορεία, με την ποιότητα της γραφής να πορεύεται δυστυχώς ανάστροφα. Γενικά είναι ένα άνισο έργο, με κάποιες εξαιρετικές σελίδες, αλλά και πολλές μέτριες έως κακές. 

Αυτό ίσως εξηγείται από τον τρόπο που γράφτηκε το έργο. Στην αρχή ήταν μια σύντομη ιστορία 60 σελίδων, που ο συγγραφέας διέθεσε δωρεάν στο διαδίκτυο. Μπροστά στην απαίτηση των αναγνωστών να δοθεί συνέχεια αποφάσισε να επεκτείνει το έργο στην τελική του μορφή, που έχει περίπου 500 σελίδες.

Ένα ενδιαφέρον έργο, για όσους βέβαια αρέσκονται σε τέτοιες ιστορίες. 
Και παραμένει βέβαια η βασική απορία γιατί άραγε υπάρχει αυτός ο κανόνας της απαισιοδοξίας, όταν αναλογίζονται οι συγγραφείς το μέλλον. Αυτή η “βεβαιότητα” σίγουρα κάτι σημαίνει. Ότι δηλαδή έχουμε σαφή επίγνωση της πορείας μας προς την καταστροφή, την οποία απλά φροντίζουμε να επιταχύνουμε!





Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Μουσική Πρόταση: Η Κορδέλα

Τραγουδά η μεγάλη Βίκυ Μοσχολιού, σε μουσική Δήμου Μούτση και στίχους Γιάννη Λογοθέτη.

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

The Good Mayor ( Ο Καλός Δήμαρχος) του Andrew Nicoll

Μια ερωτική ιστορία, που περισσότερο μοιάζει με παραμύθι και όχι άδικα, αφού για παράδειγμα ο αφηγητής είναι η Αγία Βαλπούρνια, η προστάτιδα-αγία της Βαλτικής  πόλης Ντοτ, όπου πρωταγωνιστής της ιστορίας είναι ο πολύ αγαπητός της δήμαρχος και πρωταγωνίστρια η όμορφη και πολύ ποθητή γραμματέας του.
Γραμμένο με απλή πρόζα και πολύ χιούμορ, με εξαιρετική ανάπτυξη όχι μόνο των δύο κύριων χαρακτήρων, αλλά και μιας σωρείας άλλων προσώπων, που όλα παίζουν το σημαντικό τους ρόλο στην εξέλιξη της αφήγησης. 

Ένας ανεκπλήρωτος έρωτας, μια γυναίκα που λαχταρά να ζήσει τη ζωή της και φτάνει στα άκρα, επαγγελματικοί ανταγωνισμοί, αλλά και παραδοσιακές εχθρότητες γειτονικών πόλεων, δικαστικές μάχες, αλλά και τα απαραίτητα σε ένα παραμύθι υπερφυσικά στοιχεία, σε μικρή ευτυχώς δόση και δοσμένα με ποιητική μαεστρία, όλα αυτά και άλλα πολλά παρελαύνουν σε αυτό το παρθενικό βιβλίο του συγγραφέα, που ζει στη Σκωτία.


Μια πολύ ευχάριστη ανάγνωση.

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

The Heart Is a Lonely Hunter της Carson McCullers

Ο τόπος είναι ο νότος των Ηνωμένων Πολιτειών και η εποχή εκείνη της έναρξης του 2ου Παγκόσμιου Πολέμου. 
Μια ιστορία πέντε ανθρώπων, πολύ διαφορετικών, που όμως οι ζωές τους διαπλέκονται και αλληλοεπηρεάζονται βαθιά. Μια ιστορία ματαιωμένων ονείρων, ένας ύμνος στη μάταιη προσπάθεια για συντροφικότητα στη ζωή των ανθρώπων, που όμως αναπόφευκτα τη ζούμε μοναχικά…Επειδή, όπως και ο τίτλος λέει, η καρδιά είναι ένας μοναχικός κυνηγός.

Όλες οι αδικίες και οι αντιφάσεις της ζωής εξετάζονται, κάποιοι τις αντιπαλεύουν με περισσή πίστη και οργή, άλλοι τις δέχονται ως φυσικό επακόλουθο, όλοι όμως συντρίβονται τελικά το ίδιο…

Ένα βιβλίο γεμάτο απαισιοδοξία για τον κόσμο που ζούμε και με απέραντη αισιοδοξία για τις δυνατότητες ανάτασης της ανθρώπινης ψυχής, ένα εξαιρετικά τρυφερό και συνάμα αδυσώπητα σκληρό μυθιστόρημα. Ένα μικρό αριστούργημα.


* Η Carson McCullers γεννήθηκε στο Columbus της Γεωργίας το 1917 και πέθανε πολύ νέα το 1967. Η σύντομη ζωή της ήταν περιπετειώδης και εντονη, ενώ έζησε κυρίως στη Νέα Υόρκη και το Παρίσι.

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Πρόταση μομφής

Ο προβληματισμός μου για την ορθότητα της συγκεκριμένης πολιτικής κίνησης έχει να κάνει με το ότι αντί η συζήτηση να αφορά την έκβαση της πρότασης μομφής ή δυσπιστίας που κατέθεσε ο Τσίπρας, έχει ως αυτή τη στιγμή ως κύριο αντικείμενο είτε τη μομφή για την πρόταση δυσπιστίας ή τη δυσπιστία για την πρόταση μομφής.

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Μουσική Πρόταση: Ray LaMontagne-Gone Away from Me

Ένας πολύ καλός Αμερικανός τραγουδοποιός και ενα όμορφο τραγούδι. Προσέξτε τους στίχους.


Μερικές φορές αρκεί μια όμορφη μουσική να αλλάξει τη διάθεση και να σε βγάλει από την άγονη γραμμή. 

Άγονη Γραμμή…

Περιδιαβαίνουν σε άγονες γραμμές ετούτο τον καιρό οι Καθημερινές Διαδρομές…
Και συνειδητοποιώ, κάτι που κατά βάθος πάντοτε γνώριζα, ότι τις άγονες γραμμές δεν τις προσδιορίζουν οι τόποι και οι εποχές, αλλά η διάθεση και ο εσωτερικός κόσμος του ταξιδιώτη… Μερικές φορές και οι συνταξιδιώτες…

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

ΣΥΡΙΖΑ και Απλή Αναλογική

Υπάρχει άραγε κάτι πιο απογοητευτικό και ενδεικτικό για την κατάντια της Συριζαίας “Αριστεράς”, από την εγκατάλειψη του πάγιου αιτήματος του χώρου για την απλή αναλογική, μόλις έφτασε στα πρόθυρα της εξουσίας;

Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

Lou Reed: Walk On The Wild Side

Ένας ακόμη μεγάλος μας άφησε χρόνους.
Ας τον θυμηθούμε!






Holly came from Miami, F.L.A.
Hitch-hiked her way across the U.S.A.
Plucked her eyebrows on the way
Shaved her legs and then he was a she
She says, 'Hey babe, take a walk on the wild side'
He said, 'Hey honey, take a walk on the wild side'

Candy came from out on the island
In the backroom she was everybody's darlin'
But she never lost her head
Even when she was giving head
She says, 'Hey babe, take a walk on the wild side'
He said, 'Hey babe, take a walk on the wild side'

And the colored girls go
Doo do doo, doo do doo, doo do doo

Little Joe never once gave it away
Everybody had to pay and pay
A hustle here and a hustle there
New York City's the place where they said
'Hey babe, take a walk on the wild side'
I said, 'Hey Joe, take a walk on the wild side'

Sugar plum fairy came and hit the streets
Lookin' for soul food and a place to eat
Went to the Apollo, you should've seen 'em go go go
They said, 'Hey sugar, take a walk on the wild side'
I said, 'Hey babe, take a walk on the wild side'
Alright, huh

Jackie is just speeding away
Thought she was James Dean for a day
Then I guess she had to crash
Valium would have helped that bash
She said, 'Hey babe, take a walk on the wild side'
I said, 'Hey honey, take a walk on the wild side'

And the colored girls say
Doo do doo, doo do doo, doo do doo




Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Σύγχρονη ελληνική ποίηση


(1978-)

Μοιάζει κάπως σαν απειλή θανάσιμη
εκείνη η παύλα
απ' τη χρονολογία γέννησης μετά
λες και δεν είναι πιο σημαντική η έναρξη
αλλά η εκκρεμότητα της λήξης

Κάθε που βλέπω ζώντος βιογραφικό
άγχος με πιάνει δέος πανικός
και αποστρέφω ένοχα
το βλέμμα από φόβο
μήπως όσο κοιτώ συμπληρωθεί
στα μάτια μου μπροστά
ο αριθμός που λείπει

Θάναι τότε εξ επαφής 
σαν να εκτέλεσα
έναν τελείως άγνωστό μου


Ηρώ Νικοπούλου

* Από τη Συλλογή "Το πριν και τι μετά της παύλας" και το περιοδικό "Ποιητική"

* Η Ηρώ Νικοπούλου είναι ζωγράφος και λογοτέχνης και έχει γεννηθεί στην Αθήνα.