-Πως αντιμετωπίζονται οι φασίστες;
- Με αποφασιστικότητα!
Ιδιαίτερα καλό είναι το κεφάλαιο, στο οποίο ο συγγραφέας αναπτύσσει το θέμα της ελεύθερης βούλησης, η οποία για τον ίδιο είναι μια αυταπάτη, και τις συνέπειες που έχει αυτή η παραδοχή, κυρίως σε ότι αφορά την τιμωρία αυτών που παραβαίνουν τον νόμο. Αμφισβητεί την έννοια της "ευθύνης" για τα εγκλήματα, όπως την ορίζουμε σήμερα, την οποία θεωρεί κενή έννοια και προβάλλει την έννοια της σωστής αντιμετώπισης του εγκληματία με βάση την δυνατότητα διόρθωσης της συμπεριφοράς. Δεν ισχυρίζεται ότι οι εγκληματίες πρέπει να κυκλοφορούν ελεύθεροι, αλλά πιστεύει ότι η ποινή δεν πρέπει να έχει το νόημα της εκδίκησης, αλλά να στηρίζεται στην εκτίμηση της πιθανότητας υποτροπής. Θεωρεί ότι μετά από κάποια χρόνια η απονομή δικαιοσύνης θα βασίζεται σε πολύ διαφορετικά κριτήρια, από ότι σήμερα., καθώς η γραμμή ανάμεσα στις διαταραχές που σήμερα είναι δεκτές ως ελαφρυντικά (πχ έγκλημα πάθους, διανοητική ασθένεια κλπ) θα μετακινείται συνέχεια και θα περιλαμβάνει ολοένα και περισσότερες έννοιες, που σήμερα δεν είναι καν γνωστές.
Τα διαγνωστικά λάθη προκαλούν περισσότερη ζημιά στους ασθενείς και στοιχίζουν περισσότερο από ότι τα θεραπευτικά σφάλματα. Αυτό έδειξε μια μεγάλη μελέτη που έγινε στις Η.Π.Α.